more trust
TEMELJ ONLINE PRODAJE

Povjerenje i sigurnost

U e-commerce ambijentu povjerenje je ključno za zaključenje kupoprodaje.

Stoga smo razvili M:Trust, koncept kojim podstičemo povjerenje kupaca razvojem brenda Multipay kao platnog servisa, i podrškom prodavcima da izgrade povjerenje svojih kupaca kroz više slojeva:
1
SIGURNOST OBRADE PLAĆANJA

Primjenjujemo najviše standarde zaštite podataka u platnoj industriji i zadovoljavamo stroge sigurnosne zahtjeve PCI Standarda. Amblem o PCI certifikaciji je vidno istaknut na platnoj stranici i potvrda je kupcima da plaćanje obavljaju u ambijentu najviše sigurnosti platne industrije.

2
SPREMNA DOKUMENTACIJA TRGOVINE

Banke, Mastercard i Visa, regulatori, pa i kupci zahtijevaju od Prodavca da izradi i javno objavi uslove i način korištenja online trgovine, način plaćanja, politiku dostave i povrata i drugo. Dokumentirana politika trgovine nije puka formalnost već određuje postupanja kod obrade reklamacija kupaca, povrata robe i drugo.

Prodavci mogu dobiti (besplatne) predloške dokumentacije koje prilagode svojim potrebama.

3
TESTIRANJE I VALIDACIJA

Testiranje i validaciju prodajnog mjesta obavljamo prilikom puštanja u rad. Na ovaj način provjeravamo da trgovina ispunjava skup osnovnih kriterija za rad, te pomažemo im u zadovoljenju tih zahtjeva.

4
ISTAKNUT BREND TRGOVINE

Brend prodajnog mjesta je istaknut u svim komunikacijama, na ekranu i u email komunikaciji. Uz logo i naziv trgovine, naznačeni su i naziv prodavca te kontakti kako bi se otklonile sumnje i kupac mogao lakše doći do Prodavca, kada je to potrebno.

5
TRENING OSOBLJA

Administrator(i) trgovine dobivaju trening prije početka rada, bez obzira na njihovo prethodno iskustvo u online plaćanju. Na ovaj način stavljamo sve u istu početnu poziciju, te omogućavamo siguran start i lakše snalaženje u korištenju servisa.

Onima koji žele znati više, na raspolaganju je M:Akademija sa mnoštvom edukativnih resursa, koje mogu pregledati kad žele.

6
OPERATIVNA PODRŠKA

Podrška Prodavcima je važan alat u rješavanju upita kupaca, i kao pomoć kod obrade eventualnih reklamacija kupaca. Naše osoblje za podršku raspolaže forenzičkim alatima kojima možemo pomoći prodavcima da bolje razumiju razloge odbijanja i platni kontekst u svojoj trgovini

7
AKTUELNOSTI I UNAPRIJEĐENJA

Digitalna plaćanja se stalno razvijaju pa redovno pratimo aktuelnosti i informacije o online plaćanju, a izabrane aktuelnosti i informacije dijelimo sa klijentima.

Vođeni inovacijama, iskustvom i timskim radom, kontinuirano unapređujemo Multipay za još bolji platni servis,




KRALJEVSKO ISKUSTVO

Plaćanje za sve

(Gotovo) sve što trebaš za digitalno plaćanje u svojoj trgovini.



ZANIMA TE ?

Klikni na lava i odgovori na par pitanja iz upitnika, šaljemo ti više info o servisu.