TEMELJ ONLINE PRODAJE
Povjerenje i sigurnost
Stoga smo razvili M:Trust, koncept kojim podstičemo povjerenje kupaca razvojem brenda Multipay kao platnog servisa, i podrškom prodavcima da izgrade povjerenje svojih kupaca kroz više slojeva:
SIGURNOST OBRADE PLAĆANJA
Primjenjujemo najviše standarde zaštite podataka u platnoj industriji i zadovoljavamo stroge sigurnosne zahtjeve PCI Standarda. Amblem o PCI certifikaciji je vidno istaknut na platnoj stranici i potvrda je kupcima da plaćanje obavljaju u ambijentu najviše sigurnosti platne industrije.
SPREMNA DOKUMENTACIJA TRGOVINE
Banke, Mastercard i Visa, regulatori, pa i kupci zahtijevaju od Prodavca da izradi i javno objavi uslove i način korištenja online trgovine, način plaćanja, politiku dostave i povrata i drugo. Dokumentirana politika trgovine nije puka formalnost već određuje postupanja kod obrade reklamacija kupaca, povrata robe i drugo.
Prodavci mogu dobiti (besplatne) predloške dokumentacije koje prilagode svojim potrebama.
TESTIRANJE I VALIDACIJA
Testiranje i validaciju prodajnog mjesta obavljamo prilikom puštanja u rad. Na ovaj način provjeravamo da trgovina ispunjava skup osnovnih kriterija za rad, te pomažemo im u zadovoljenju tih zahtjeva.
ISTAKNUT BREND TRGOVINE
Brend prodajnog mjesta je istaknut u svim komunikacijama, na ekranu i u email komunikaciji. Uz logo i naziv trgovine, naznačeni su i naziv prodavca te kontakti kako bi se otklonile sumnje i kupac mogao lakše doći do Prodavca, kada je to potrebno.
TRENING OSOBLJA
Administrator(i) trgovine dobivaju trening prije početka rada, bez obzira na njihovo prethodno iskustvo u online plaćanju. Na ovaj način stavljamo sve u istu početnu poziciju, te omogućavamo siguran start i lakše snalaženje u korištenju servisa.
Onima koji žele znati više, na raspolaganju je M:Akademija sa mnoštvom edukativnih resursa, koje mogu pregledati kad žele.
OPERATIVNA PODRŠKA
Podrška Prodavcima je važan alat u rješavanju upita kupaca, i kao pomoć kod obrade eventualnih reklamacija kupaca. Naše osoblje za podršku raspolaže forenzičkim alatima kojima možemo pomoći prodavcima da bolje razumiju razloge odbijanja i platni kontekst u svojoj trgovini
AKTUELNOSTI I UNAPRIJEĐENJA
Digitalna plaćanja se stalno razvijaju pa redovno pratimo aktuelnosti i informacije o online plaćanju, a izabrane aktuelnosti i informacije dijelimo sa klijentima.
Vođeni inovacijama, iskustvom i timskim radom, kontinuirano unapređujemo Multipay za još bolji platni servis,