PROFESIONALNA PODRŠKA
Podrška kakvu zaslužuješ
Uz klijente smo od prvog dana i kroz sve faze - od integracije do razvoja poslovanja, podrške tokom i nakon plaćanja kupaca. Koristi Multipay Professional servise za podršku kakvu trebaš, kada trebaš.
Bez brige ako si dobio upit kupca o pojedinačnom plaćanju, trebaš pomoć kod konverzije, rješavaš upit ili reklamaciju po plaćanju, razvijaš se i želiš obogatiti platne mogućnosti ili trebaš ecommerce trening za svoje osoblje.
Imamo resurse i profesionalne servise kojima podržavamo tvoje svakodnevno ecommerce poslovanje.
- PODRŠKA
- TR(AI)N ASISTENT
- RAZVOJ I OBUKA
- RISING STAR-T
- SIGURNOST
Koristi chat, email ili poziv za rješavanje operativnih pitanja.
Rasvijetli pojedinačno plaćanje, uz računarski i AI podržanu transakcijsku analitiku.
Profesionalni razvoj osoblja zaduženog za ecommerce. Provjera znanja uz tematsku obuku.
Razvij svoju online prodaju kroz namjenski program podrške.
Provjeri i osnaži računarsku sigurnost svog prodajnog mjesta.
MULTIPAY SUPPORT ZONA
Pomoć na dohvat ruke
Podrška je interaktivna kroz više kanala i formata. Dostupna je kao samo-pomoć, takođe kao servisi uz računarsku podršku i asistenciju stručnog osoblja.
Zatraži pomoć koju trebaš, kada trebaš - evo tematskih upita.
POMOĆ U KONVERZIJI KUPACA
Plaćanje kupaca katkada ne prolazi - npr radi dosegnutih limita potrošnje, nedovoljnih sredstava, krivo unešenih podataka, manjka iskustva u online plaćanju i drugo. U navedenim slučajevima kupci trebaju pomoć da kompletiraju plaćanje.
Kako konverzija ne bi trpila, zatraži asistenciju našeg osoblja ili sam-a pokreni forenziku.
RJEŠAVANJE UPITA I REKLAMACIJA
Reklamacije i upiti kupaca po plaćanju često traže podrobniju analizu.
Uz forenzičke alate i analitiku možeš razumijeti platni kontekst, te detaljno istražiti okolnosti i aktivnosti sudionika plaćanja.
Integracija i primjeri dokumentacije
Tehnička dokumentacija i sandbox pružaju osnovne vodiče za integraciju. Developerima je na raspolaganju i tehnička pomoć za rješavanje pitanja integracije.
Dokumentirana politika trgovine nije puka formalnost već određuje postupanje kod obrade reklamacija, povrata robe i drugo. Banke, Mastercard i Visa, mjesni regulatori, pa i kupci zahtijevaju od Prodavca da izradi i javno objavi uslove i način korištenja online trgovine, vrste plaćanja, procedure dostave i povrata i drugo.
Prodavci mogu zatražiti (besplatne) primjere dokumentacije koje prilagođavaju svojim potrebama.
TRENING I PROFESIONALNI RAZVOJ OSOBLJA
Uvodiš novo osoblje zbog širenja ili fluktuacije? Želiš bolje razumijeti platne procese i biti aktivan i uslužan u prodaji? Nema problema, imamo zanimljive resurse za tebe.
U našoj Akademiji pronađi:
- Pojašnjenje pojmova, procesa i servisa online plaćanja
- Video i pisane materijale sa samoučenje
- Testove znanja uz procjenu osposobljenosti
- Info o Multipay servisu i digitalnom plaćanju, redovno ažurirane
RAST I RAZVOJ DIGITALNE PRODAJE
Izaberi iz Galerije vještina, od jednostavnih do sofisticiranih.
Aktiviraj nove i prilagodi postojeće platne servise. Obogati kupovinu sa korisničkim servisima za bolji UX i prodaju. Lako i bez programiranja.
Od našeg tima zatraži pomoć u izboru i demo platnih i prodajnih vještina iz Galerije
Za tebe i kupce
Kraljevski doživljaj digitalne naplate
Ostvari više plaćanja i više od plaćanja. Istraži Multipay i doznaj kako - ili traži da te kontaktiramo