Par ljudi hi-fiving

PROFESIONALNA PODRŠKA

Podrška kakvu zaslužuješ


Uz klijente smo od prvog dana i kroz sve faze - od integracije do razvoja poslovanja, podrške tokom i nakon plaćanja kupaca. Koristi Multipay Professional servise za podršku kakvu trebaš, kada trebaš.

Bez brige ako si dobio upit kupca o pojedinačnom plaćanju, trebaš pomoć kod konverzije, rješavaš upit ili reklamaciju po plaćanju, razvijaš se i želiš obogatiti platne mogućnosti ili trebaš ecommerce trening za svoje osoblje.

Imamo resurse i profesionalne servise kojima podržavamo tvoje svakodnevno ecommerce poslovanje.

    Koristi chat, email ili poziv za rješavanje operativnih pitanja.

    Rasvijetli pojedinačno plaćanje, uz računarski i AI podržanu transakcijsku analitiku.

    Profesionalni razvoj osoblja zaduženog za ecommerce. Provjera znanja uz tematsku obuku.

    Razvij svoju online prodaju kroz namjenski program podrške.

    Provjeri i osnaži računarsku sigurnost svog prodajnog mjesta.



MULTIPAY SUPPORT ZONA

Pomoć na dohvat ruke


Podrška je interaktivna kroz više kanala i formata. Dostupna je kao samo-pomoć, takođe kao servisi uz računarsku podršku i asistenciju stručnog osoblja.

Zatraži pomoć koju trebaš, kada trebaš - evo tematskih upita.


1

POMOĆ U KONVERZIJI KUPACA

Plaćanje kupaca katkada ne prolazi - npr radi dosegnutih limita potrošnje, nedovoljnih sredstava, krivo unešenih podataka, manjka iskustva u online plaćanju i drugo. U navedenim slučajevima kupci trebaju pomoć da kompletiraju plaćanje.

Kako konverzija ne bi trpila, zatraži asistenciju našeg osoblja ili sam-a pokreni forenziku.

2

RJEŠAVANJE UPITA I REKLAMACIJA

Reklamacije i upiti kupaca po plaćanju često traže podrobniju analizu.

Uz forenzičke alate i analitiku možeš razumijeti platni kontekst, te detaljno istražiti okolnosti i aktivnosti sudionika plaćanja.

3

Integracija i primjeri dokumentacije

Tehnička dokumentacija i sandbox pružaju osnovne vodiče za integraciju. Developerima je na raspolaganju i tehnička pomoć za rješavanje pitanja integracije.

Dokumentirana politika trgovine nije puka formalnost već određuje postupanje kod obrade reklamacija, povrata robe i drugo. Banke, Mastercard i Visa, mjesni regulatori, pa i kupci zahtijevaju od Prodavca da izradi i javno objavi uslove i način korištenja online trgovine, vrste plaćanja, procedure dostave i povrata i drugo.

Prodavci mogu zatražiti (besplatne) primjere dokumentacije koje prilagođavaju svojim potrebama.

4

TRENING I PROFESIONALNI RAZVOJ OSOBLJA

Uvodiš novo osoblje zbog širenja ili fluktuacije? Želiš bolje razumijeti platne procese i biti aktivan i uslužan u prodaji? Nema problema, imamo zanimljive resurse za tebe.

U našoj Akademiji pronađi:

  • Pojašnjenje pojmova, procesa i servisa online plaćanja
  • Video i pisane materijale sa samoučenje
  • Testove znanja uz procjenu osposobljenosti
  • Info o Multipay servisu i digitalnom plaćanju, redovno ažurirane
5

RAST I RAZVOJ DIGITALNE PRODAJE

Izaberi iz Galerije vještina, od jednostavnih do sofisticiranih.

Aktiviraj nove i prilagodi postojeće platne servise. Obogati kupovinu sa korisničkim servisima za bolji UX i prodaju. Lako i bez programiranja.

Od našeg tima zatraži pomoć u izboru i demo platnih i prodajnih vještina iz Galerije


Za tebe i kupce

Kraljevski doživljaj digitalne naplate

Ostvari više plaćanja i više od plaćanja. Istraži Multipay i doznaj kako - ili traži da te kontaktiramo