Ekran računara sa ispisanim podacima

PRIPREMA ZA ŽIVI RAD

M Trust

M Trust je proces interne validacije trgovine u kojem sa administratorima provjeravamo da prodajno mjesto sadrži nužne resurse. Akcent stavljamo na digitalnu sigurnost i povjerenje.

Administratori trgovine često su fokusirani na tehničku integraciju. No puštanje online plaćanja u živi rad podrazumijeva više aktivnosti. Procesom trijaže pomažemo administratorima pripremiti web trgovinu za živi rad i na vrijeme otkloniti eventualne nedostatke. Istovremeno, trgovina se postavlja na solidne osnove sigurnosti i povjerenja, što je od velike važnosti za konverziju krajnjih kupaca.

U nastavku upoznaj kako pripremiti svoju web trgovinu za živi rad i gdje ti možemo pomoći kroz MTrust proces.



PROVJERA U 10+ TAČAKA

Trijaža web trgovine


M Trust pomaže klijentima uspostaviti ili unaprijediti svoj svakodnevni rad u online prodaji. Prije početka rada digitalna trgovina se pregleda u nizu tačaka, a nalaze trijaže dijelimo sa klijentom uz komentare. Provjera obuhvata trijažu internet trgovine za postojanje osnova

  • dokumentacije i informacija
  • komunikacije sa kupcem
  • internet sigurnosti
  • operativnih procesa
  • administratora prodajnog mjesta

Princip razgraničenja odgovornosti nalaže da su Klijenti nadležni za svoje prodajno mjesto i kanale prodaje, te realizaciju narudžbe i obradu reklamacija kupaca, dok je naš fokus na platnoj stranici i obradi transakcija.

U cilju bolje konverzije, pomažemo razvoj povjerenja i sigurnosti u zoni klijentove nadležnosti kroz:


1

AMBLEM SIGURNOSTI OBRADE

Amblem sigurnosti Multipay-a vidno je istaknut na platnoj stranici i potvrda je kupcima da plaćanje obavljaju u zaštićenom i certificiranom ambijentu.

Certificirani smo da zadovoljavamo stroge sigurnosne zahtjeve PCI Standarda uz primjenu najviših standarda zaštite.

2

SIGURNOST WEB TRGOVINE

U našim Akademiji i Digitron blogu klijenti mogu pronaći informacije i resurse o informatičkoj sigurnosti web trgovine.

Predstavljamo elemente sigurnosti plaćanja i računarske sigurnosti u online prodaji, te radnje koje administratori mogu poduzeti na unapređenju sigurnosti.

3

PRIMJERI DOKUMENTACIJE

Banke, Mastercard i Visa, mjesni regulatori, pa i kupci zahtijevaju od Prodavca da izradi i javno objavi uslove i način korištenja online trgovine, podržane načine plaćanja, politiku dostave i povrata i td.
Klijenti mogu zatražiti (besplatne) ilustrativne primjere dokumentacije koje prekrajaju prema svojim potrebama.

4

TESTIRANJE I TRIJAŽA

U okviru Multipay Connect Me procesa integracije radimo testiranja i MTrust provjere. Uspješnost integracije provjeravamo obavljanjem probnih plaćanja, a ispunjenje osnovnih kriterije za online plaćanje validiramo kroz MTrust.

5

KOMUNIKACIJA BRENDA TRGOVINE

U komunikaciji sa kupcem, na ekranu i u email porukama, ističemo brend trgovine.

Uz logo i naziv trgovine, naznačeni su i naziv prodavca te kontakti, radi boljeg platnog iskustva i ukupne vjerodostojnosti.

6

OPERATIVNA PODRŠKA

Podrška klijentima je važan alat kod rješavanja upita ili kao pomoć u obradi eventualnih reklamacija kupaca.

U okviru Multipay Professional servisa, raspolažemo forenzičkim alatima koji prodavcima pomažu bolje razumijeti razloge odbijanja i-li platni kontekst.

7

Novosti i unapređenja

Razvoj digitalnih plaćanja je stalan. Pratimo trendove i novosti, a izabrane aktuelnosti iz industrije i sa tržišta dijelimo sa klijentima.

Kontinuirarano unapređujemo Multipay za još bolji platni servis.


Za tebe i kupce

Kraljevski doživljaj digitalne naplate

Ostvari više plaćanja i više od plaćanja. Istraži Multipay i doznaj kako - ili traži da te kontaktiramo