PRIPREMA ZA ŽIVI RAD
M Trust
M Trust je proces interne validacije trgovine u kojem sa administratorima provjeravamo da prodajno mjesto sadrži nužne resurse. Akcent stavljamo na digitalnu sigurnost i povjerenje.
Administratori trgovine često su fokusirani na tehničku integraciju. No puštanje online plaćanja u živi rad podrazumijeva više aktivnosti. Procesom trijaže pomažemo administratorima pripremiti web trgovinu za živi rad i na vrijeme otkloniti eventualne nedostatke. Istovremeno, trgovina se postavlja na solidne osnove sigurnosti i povjerenja, što je od velike važnosti za konverziju krajnjih kupaca.
U nastavku upoznaj kako pripremiti svoju web trgovinu za živi rad i gdje ti možemo pomoći kroz MTrust proces.
PROVJERA U 10+ TAČAKA
Trijaža web trgovine
M Trust pomaže klijentima uspostaviti ili unaprijediti svoj svakodnevni rad u online prodaji. Prije početka rada digitalna trgovina se pregleda u nizu tačaka, a nalaze trijaže dijelimo sa klijentom uz komentare. Provjera obuhvata trijažu internet trgovine za postojanje osnova
- dokumentacije i informacija
- komunikacije sa kupcem
- internet sigurnosti
- operativnih procesa
- administratora prodajnog mjesta
Princip razgraničenja odgovornosti nalaže da su Klijenti nadležni za svoje prodajno mjesto i kanale prodaje, te realizaciju narudžbe i obradu reklamacija kupaca, dok je naš fokus na platnoj stranici i obradi transakcija.
U cilju bolje konverzije, pomažemo razvoj povjerenja i sigurnosti u zoni klijentove nadležnosti kroz:
AMBLEM SIGURNOSTI OBRADE
Amblem sigurnosti Multipay-a vidno je istaknut na platnoj stranici i potvrda je kupcima da plaćanje obavljaju u zaštićenom i certificiranom ambijentu.
Certificirani smo da zadovoljavamo stroge sigurnosne zahtjeve PCI Standarda uz primjenu najviših standarda zaštite.
SIGURNOST WEB TRGOVINE
U našim Akademiji i Digitron blogu klijenti mogu pronaći informacije i resurse o informatičkoj sigurnosti web trgovine.
Predstavljamo elemente sigurnosti plaćanja i računarske sigurnosti u online prodaji, te radnje koje administratori mogu poduzeti na unapređenju sigurnosti.
PRIMJERI DOKUMENTACIJE
Banke, Mastercard i Visa, mjesni regulatori, pa i kupci zahtijevaju od Prodavca da izradi i javno objavi uslove i način korištenja online trgovine, podržane načine plaćanja, politiku dostave i povrata i td.
Klijenti mogu zatražiti (besplatne) ilustrativne primjere dokumentacije koje prekrajaju prema svojim potrebama.
TESTIRANJE I TRIJAŽA
U okviru Multipay Connect Me procesa integracije radimo testiranja i MTrust provjere. Uspješnost integracije provjeravamo obavljanjem probnih plaćanja, a ispunjenje osnovnih kriterije za online plaćanje validiramo kroz MTrust.
KOMUNIKACIJA BRENDA TRGOVINE
U komunikaciji sa kupcem, na ekranu i u email porukama, ističemo brend trgovine.
Uz logo i naziv trgovine, naznačeni su i naziv prodavca te kontakti, radi boljeg platnog iskustva i ukupne vjerodostojnosti.
OPERATIVNA PODRŠKA
Podrška klijentima je važan alat kod rješavanja upita ili kao pomoć u obradi eventualnih reklamacija kupaca.
U okviru Multipay Professional servisa, raspolažemo forenzičkim alatima koji prodavcima pomažu bolje razumijeti razloge odbijanja i-li platni kontekst.
Novosti i unapređenja
Razvoj digitalnih plaćanja je stalan. Pratimo trendove i novosti, a izabrane aktuelnosti iz industrije i sa tržišta dijelimo sa klijentima.
Kontinuirarano unapređujemo Multipay za još bolji platni servis.
Za tebe i kupce
Kraljevski doživljaj digitalne naplate
Ostvari više plaćanja i više od plaćanja. Istraži Multipay i doznaj kako - ili traži da te kontaktiramo